niedziela, 20 października 2013

Irlandzko. ;)

No to po baaardzo długiej przerwie... ;'( Po prostu czasu nie było... :'[ Ten post, będzie o Patrycji ( kuzynki Ewci ) . ;) Była po nad dwa tygodnie w Polsce. ;** Jest ona uroczą niebieskooką blondi, mieszkającą w Irlandii. ;D Przyleciała do Polski dnia 24.08.2013r. ;> W pierwszy dzień co Przyleciała Patrycja byłyśmy na rynku i robiłyśmy duużo ciekawych rzeczy. XDEE I pierwszy tydzień minął bardzo przyjemnie. ;p W następnym tygodniu byłyśmy w parku linowym, i robiłyśmy sobie dużo zdjęć. ;d Byłyśmy jeszcze u Ewci babci w Stępinie. ^,^ Oglądałyśmy wiele filmów, w większości były to horrory. ; ] Przez ten czas zdążyłyśmy jeszcze odwiedzić działkę Sarny. ;) No i niestety 12.10.2013r. wróciła do domciu. :'(  

A teraz jej zdjęcia :


 Patu$ka <3


Podwójna Pati. <33


Pati i Ewcia. XDEE


KONIEC ^.^

piątek, 30 sierpnia 2013

podwójne urodzinki :*

Witamy po przerwie.  :) 

Sorry za tą dłuuuugą przerwę ale nie miałyśmy czasu pisać bo musiałyśmy kupić książki i inne rzeczy do szkoły. Dnia 24 sierpnia na działce Sarny obchodziliśmy podwójne urodzinki (cioci Sarny  i jej taty ).Było odjazdowo :D.Rano Sarna poszła z mamą kupić książki dla Karoliny (siostry Sarny),a Ewcia siedziała w domu i pilnowała rodzeństwa.Po szesnastej zbiórka na działce :*. Ciocia Sarny przywiozła przepiękny i przepyszny tort :)Wszyscy zebrali się wokół stolika na którym został on położony i zaczeli robić zdjęcia. Potem ciocia sarny zaczęła go kroić.Trochę dziwne bo zamiast jeść na talerzykach, jedliśmy go na waflu:) :).
Kiedy wszyscy zjedli poszliśmy grać w babingtona.Graliśmy drużynami : mama Sarny jej ciocia i pani Ania (to pierwsza drużyna) Sarna, Ewcia i Gabi (dziewczyna brata Sarny ,to druga drużyna :D). Po jakimś czasie zaczełyśmy grać dwiema lotkami. Zbytnio nam to nie wychodziło ale grunt to dobra zabawa XD.Potem nadszedł czas na grilla ;P.Jedzenie było do wyboru : 
-boczek,
-karkówka,
-pstrąg,
-kiełbasa
lub kiszka z jabłkami ale to już jedli dorośli :).
Z pełnymi brzuszkami ustawiliśmy się w koło ogniska i zaczeliśmy śpiewać różne piosenki <3
niestety czas szybko minął i jak spojrzeliśmy na zegarek, okazało się, że dochodzi już północ. :( Posiedzieliśmy jeszcze godzinkę po czym rozeszliśmy sie do swoich domów :)

A teraz macie tu kilka zdjątek :

oto piekny tort robiony przez ciocie Sarny <3


ciocia Sarny z jej tatą <3

a tu jak ciocia sarny kroi tort <3


no to papap








wtorek, 20 sierpnia 2013

Heheszky. :)

Cześć. :) Napiszemy o dniu, w którym odbyła się imprezka na działce Sarny. :d  Wstałyśmy około godziny 10. :D Po śniadaniu, poszłyśmy na dłuższy spacerek. :P W trakcie spaceru miałyśmy iść po tacki, więc poszłyśmy. XD Potem zjadłyśmy obiadek. : > Po obiedzie poszłyśmy na działkę Sarny. ^.^ BABINGTON zawsze spoko. :** Kiedy skończyłyśmy grać, mama Sarny rozpaliła ognisko. :P W trakcie, gdy mama Sarny rozpalała ognisko, my podłączyłyśmy sobie playstation i grałyśmy w spayro. XD Bardzo fajna gra. :p Były przepyszne skrzydełka. <3 Tańczyłyśmy do różnych piosenek. :D Najczęściej puszczaną piosenką była " PSY - Gangnam Style ". Sarny wujek rozpalił wysokie ognisko. XP Pokażemy zdjęcie, ale później. : ) Potem śpiewaliśmy wspólnie piosenki. :d Najbardziej słychać było mamę Sarny i jej chrzestną. ^.^ Ewcia wszystko nagrała telefonem pani Ani. : >  Około godziny 2 wszyscy byli zmęczeni, więc poszliśmy do swoich domów. :P Ewcia nocowała u Sarny. $.$ 

Teraz kilka zdjęć :


Ognicho. XD



A tu Sarna i Ewcia przy ognisku. XD 



Na tej o to trawie grałyśmy w babingtona. :D



A tu Karolina ( siostra Sarny ) robiąca warkoczyka Ewci. :**














wtorek, 13 sierpnia 2013

zwierzątka :)

Cześć. :) Jak wstałyśmy była już 10. : D Do 13 w piżamach. :** Nie chciało nam się przebierać. XD Robiłyśmy obiad u Sarny. :D Pyzy z mięsem. <3 Kopytka także, ale to już robiła Sarny mama. :D Po obiedzie, poszłyśmy do fulla, po japonki dla Weroniki ( siostry Sarny ) , bo w drodze do domu z parku rozwalił jej się jeden klapek... ;d Potem poszłyśmy na 2 piętro do sklepu zoologicznego. :P Znalazłyśmy duużo fajnych zwierzątek, które nam się bardzo podobały. : > Potem poszłyśmy na działkę Sarny i grałyśmy w babingtona, znowu. :) Teraz bardzo bolą nas ręce i nogi, ale przynajmniej schudłyśmy. XP Grając w babingtona, zauważyłyśmy, że nad nami lata Gacuś ( rodzaj nietoperza ). :3 Więc zaczęłyśmy uciekać , bo kierował się w naszą stronę, co raz niżej, niżej i  niżej... : P Dzisiaj znowu nocka u Ewci. ^.^ 


                                                                Teraz kilka zdjęć :

 










           





          jaszczurki (sweet)






                                                                                                                             wąż  
                                                                                                 




 







             



            szczurek z małymi :)




 


                         
                                                                                         



                                                                                                                           
                                                                                      Ewcia grająca w babingtona :)
















            

   


   Sarna grająca w babingtona :)



                                                             do zobaczenia :P

niedziela, 11 sierpnia 2013

Zwykły dzień. :)

No to ten sieeemka. ;p Kiedy wstałyśmy było około godziny 10. :) Do 11:30 oglądałyśmy filmy. ;> Po skończeniu filmu, Ewcia poszła do kościoła, a Sarna uczyła się grać na gitarze. ;d Po obiedzie poszłyśmy na działkę Sarny... ;** Jak już doszłyśmy zaczęłyśmy chlapać się w baseniku, siedziałyśmy w nim tak około 2 godzin. : ] Potem poszłyśmy zagrać sobie w babingtona, ale coś nam nie wychodziło, więc poszłyśmy pobawić się z królikami. :** Porobiłyśmy sobie kilka zdjęć z jednym ( najładniejszym ), potem damy zdjęcia. :P Potem rozłożyłyśmy sobie koc i zaczęłyśmy grać w grę " QUIZ O POLSCE ". ^,^ Po grze siadłyśmy sobie na ławce i słuchałyśmy o czym rozmawiają rodzice. xp O 21 wróciliśmy do domu Sarny. ;p Dzisiaj właśnie Ewcia będzie u niej nocowała. : D  


                                    A teraz kotek zrobiony przez Ewcię. ;d    

                                      
                                                         ^             ^
                                                            *       *               
                                                                 ,

 

                                     Macie tutaj kilka obiecanych zdjęć :




                                                                          Ewcia. <3
 


                                                                            Sarna. <3  




                                                                    Królik Sarny. <33



To papap :**











                                      

piątek, 9 sierpnia 2013

Urodziny.! ;**

Cześć. :P Co tam u nas?! :D Jest SUPER!!! <3 Wczoraj urodzinki Sarny. :D Była na nich : Ewcia, Wiki, Kasia i oczywiście Sarna. XD Na początek poszłyśmy nad rzeczkę porobić sobie sesyjkę. ;d Niestety Kasia zgubiła jednego japonka... ;p Szukałyśmy go prawie wszędzie. xp Ale nie znalazłyśmy go... :( No i wszystkie szłyśmy na działkę Sarny jak czopki bez butów. hahahahah. ^.- Jak doszłyśmy na działkę zrobiłyśmy wielkie ognicho. ;d Mamy zdjęcie, ale później damy. ;d Była impra. xd Wszystkie tańczyłyśmy. :) Siedziałyśmy do 1 w nocy. ;p Później poszłyśmy do namiotu nyny. :) Przed spaniem opowiadałyśmy sobie straszne historyjki... ; ]  Dzisiaj rano zjadłyśmy śniadanie i wpadłyśmy na pomysł, że pójdziemy na basen. ;) Cały słoneczny dzień byłyśmy na basenie. :P Dopiero co wróciłyśmy i jesteśmy baaardzo zmęczone. :D


         Teraz kilka zdjęć : 




                                                         Sarna i Ewcia. :)


                                                            Ewcia. :D



                                                            Sarna. :>



                                                          Ognicho. ^,^



                                                          Graffiti. :>


PAPAP :***